herbsman,
@herbsman@pol.social avatar

@svmetasearch Ciekawi mnie czy istnieje gdzieś strategia "wyciągania" ludzi z korporacyjnych social media. Poradnik odpowiadający na pytania w stylu - jak rozmawiać ze znajomymi o , przede wszystkim z tymi, którzy nie są biegli w obsłudze komputera. O korzyściach płynących z dołączenia do tej sieci, które nie skupiałyby się na prywatności czy wolności słowa, bo niestety te argumenty nie przemawiają do "zwykłych ludzi".

Ciekawi mnie też, co zyskują twórcy treści spędzając czas na publikowaniu na np. . Oczywiście istnieje mniejsza szansa (niemal zerowa) na utratę kanału, ale co poza tym? Stosunek ryzyka do zysku wciąż przemawia na korzyść Mety czy TikToka.

Jest tutaj tak wielu uzdolnionych osób, więc pewnie ktoś już na takie pytania odpowiedział. Muszę poszukać, jakiś pomysł gdzie zacząć?

  • All
  • Subscribed
  • Moderated
  • Favorites
  • threads
  • DreamBathrooms
  • magazineikmin
  • Durango
  • Youngstown
  • vwfavf
  • slotface
  • ngwrru68w68
  • khanakhh
  • rosin
  • kavyap
  • thenastyranch
  • PowerRangers
  • mdbf
  • ethstaker
  • anitta
  • hgfsjryuu7
  • osvaldo12
  • cubers
  • GTA5RPClips
  • modclub
  • InstantRegret
  • everett
  • tacticalgear
  • normalnudes
  • tester
  • cisconetworking
  • Leos
  • provamag3
  • All magazines