sadreality

@sadreality@kbin.social
sadreality,

The Swedes' home country is a US ally...

Wtf is u talking about. Chinese students spying for the regime back home has been a knock fact since at least late 2000s.

Record numbers in the US are homeless. Can cities fine them for sleeping in parks and on sidewalks? (apnews.com)

The justices on Monday will consider a challenge to rulings from a California-based appeals court that found punishing people for sleeping outside when shelter space is lacking amounts to unconstitutional cruel and unusual punishment....

sadreality, (edited )

Yeah but have you thought about "mom and pop landlords" and property values of "owners"

sadreality,

Every time microshit does a creepy thing, Linux desktop gets a few more users. It ain't fast but it is happening.

Leaked NYT Gaza Memo Tells Journalists to Avoid Words “Genocide,” “Ethnic Cleansing,” and “Occupied Territory” (theintercept.com)

The New York Times instructed journalists covering Israel’s war on the Gaza Strip to restrict the use of the terms “genocide” and “ethnic cleansing” and to “avoid” using the phrase “occupied territory” when describing Palestinian land, according to a copy of an internal memo obtained by The Intercept....

sadreality,

NYT is the original genocide deniers.

Look into their coverage of Stalins famines within USSR. They still acting like this did nothing wrong... paper of record for ya.

Looks like nothing changes!

sadreality,

It aint genocide if your team is doing it ;)

sadreality,

That's the point... so your original statement does not carry much weight.

Biden Demands Immediate Gaza Cease-Fire in Call With Israel’s Netanyahu (www.wsj.com)

He also called on Israel to take immediate steps “to address civilian harm, humanitarian suffering, and the safety of aid workers” and “made clear that U.S. policy with respect to Gaza will be determined by our assessment of Israel’s immediate action on these steps,” according to the White House statement....

sadreality,

Where is the shift in policy?

These are just empty words to placate his younger base who can't understand wtf is going and why they are on the hook for it.

sadreality,

Damn... have not seen this one. I guess there many western nationals in there huh

sadreality,

Don't we already have this exact same system but any result is owned by a legal entity?

Hand out to Intel comes to mind or COVID vax research etc

sadreality,

Most foundational research was state funded and then privatized.

sadreality,

Y'all keeping paying, they keep raising prices... there is a solution but nobody can figure out what tit is!

sadreality,

Kinda disgusting they thought peasants are stupid enough to fall for this bullshit again tbh...

sadreality,

Aint that a more recent development, ie after 2000/10. Were not sports for everyone at some point? Gen pop has not caught on that is now mostly for well off.

With that said, the point stands either way. Why is the tax payer funding this shit!

sadreality,

They know that and system are being put in place for when that day comes.

sadreality,

Imagine it is 2024 and your tax dollars are funding a genocide but there is not enough tax dollars to send supplies to Ukraine...

IDF putting Waffen SS to shame

sadreality,

This ain't just news this is the way American companies do business ie executives loot it until it is gutted, then hop to the next one

sadreality,

There is not enough revenue to to pay for it based on headline...

He is stealing seed money here

sadreality,

They were too busy looking for ukrainian Nazis... So they missed islamists?

I guess they can only do one job at the time. Or Ukrainian Nazis must have been keeping them super busy

sadreality,

Att dindu nuffin mate

They are the real victim here tbh their property was stolen!

sadreality,

They are extracting value from the peasant classes and the state enables it while providing muscle. Most political systems work like this but these "owners" are getting rather braisen. Rapid advances in technology has enabled them to squeeze extra hard across vast majority of markets.

  • All
  • Subscribed
  • Moderated
  • Favorites
  • JUstTest
  • Durango
  • magazineikmin
  • cubers
  • thenastyranch
  • Youngstown
  • slotface
  • osvaldo12
  • khanakhh
  • mdbf
  • rosin
  • kavyap
  • InstantRegret
  • DreamBathrooms
  • lostlight
  • Backrooms
  • normalnudes
  • modclub
  • GTA5RPClips
  • ethstaker
  • everett
  • tacticalgear
  • cisconetworking
  • provamag3
  • anitta
  • Leos
  • tester
  • provamag4
  • All magazines